Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2003-12-17 10:21:07BIP od 01.01.2004

Dla organizacji chcących spełnić wymagania zawarte w w/w ustawie oferujemy moduł ires_BIP II, który w powiązaniu z dotychczasowymi modułami BIP zintegruje proces realizacji spraw z internetowym serwisem jednostki publicznej.

Moduł ires_BIP II pozwala w szybki oraz prosty sposób publikować informacje związane z przyjmowaniem spraw oraz stopniem ich realizacji. Dane związane z wszystkimi przyjętymi wnioskami gromadzone są w głównej bazie danych, które są systematycznie aktualizowane wraz z postępem realizacji sprawy.

Dzięki modularnej budowie pakietu ires_BIP zintegrowanie go z drugim etapem BIP jest bardzo proste, pozwala na szybką, jednodniową implementację do istniejącego już Biuletynu Informacji Publicznej.

Dla naszych dotychczasowych klientów ires_BIP II jest oferowany bezpłatnie.

Do głównych możliwość modułu ires_BIP II należy zaliczyć:

    • wprowadzanie danych dotyczących spraw do bazy danych (id sprawy, dane obywatela),

    • publikowanie oraz dalsza edycja informacji związanych z daną sprawą w serwisie internetowym,

    • nadawanie uprawnień dla redaktorów, związanych z obsługą spraw,

    • szyfrowany dostęp do stron zawierających informacje dotyczące stopnia realizacji sprawy.

Moduł ten jest przeznaczony dla organizacji, w których ilość przyjmowanych spraw jest niewielka. W przypadku instytucji większych, codzienne wprowadzanie kilkudziesięciu spraw, a nawet kilkuset byłoby zbyt uciążliwe, pochłaniałoby zbyt dużo czasu oraz wprowadzało niepotrzebny chaos, dlatego specjalnie dla nich polecamy pakiet oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów.

Liczba odwiedzin: 366651
telefon: (0 17) 860 21 86 :: e-mail: bip@ires.pl