Decyzje środowiskowe
OŚ.6220.20.2014 Głogów Młp., 07.07.2014 r.
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego Zgodnie z art. 10 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267), Burmistrz Głogowa Małopolskiego zawiadamia, że na wniosek Gminy Głogów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski w dniu 30.06.2014 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydłużenia terminu ważności decyzji z dnia 02.09.2010 r. Nr GK-7627/18/09/10 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydanej przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej wsi Przewrotne, Pogwizdów Stary, Hucisko oraz oczyszczalni ścieków sanitarnych dla tych miejscowości” do lat 6 od dnia, w którym stała się ostateczna, tj. 27.09.2010 r. Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie, zawiadamia strony w trybie art. 49 KPA. Strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miejskiego w Głogowie Młp., w pokoju nr 16 (w godz. pracy Urzędu tj.: pon. od 730 do 1630, wt.- czw. od 730 do 1530, pt. od 730 do 1430).
Otrzymują:
|
