Decyzje środowiskowe
Głogów Młp., dnia 2014-05-20 OŚ.6220.16.2014
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), art. 61 § 1 i 4 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) zawiadamiam
że w dniu 2014-05-12 z wniosku Gminy Głogów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Młp. zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa drogi gminnej w oparciu o procedurę ZRID w miejscowości Rudna Mała - Szeligówki”. Dokumentacja jest udostępniona do wglądu w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miejskiego w Głogowie Młp., w pokoju nr 16 (w godz. pracy Urzędu tj.: pon. od 730 do 1630, wt.- czw. od 730 do 1530, pt. od 730 do 1430). Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie, zawiadamia strony w trybie art. 49 KPA.
Otrzymują:
|
