Rejestr zmian
Ogłoszenie powiązane:
Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głogów Małopolski poprzez : 1).Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zabajka 2).Budowa pompowni hydroforowej w miejscowości Styków ...
Termin składania ofert: 2014-02-12
Głogów Małopolski: Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głogów Małopolski.
Numer ogłoszenia: 81602 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25056 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głogowa Małopolskiego, ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 8517241-43 w. 27, faks 017 8517522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głogów Małopolski..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głogów Małopolski poprzez : 1).Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zabajka 2).Budowa pompowni hydroforowej w miejscowości Styków 3).Modernizacja SUW w Przewrotnem 4).Modernizacja SUW w Rudnej Małej 2. Zakres zamówienia obejmuje :Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głogów Małopolski poprzez: 1).Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zabajka o zakresie rzeczowym: -budowa sieci wodociągowej PE fi 160 mm - 964 mb -budowa sieci wodociągowej PE fi 110 mm - 1 298 mb -budowa sieci wodociągowej PE fi 50 mm - 365 mb - budowa sieci wodociągowej PE fi 40 mm - 124 mb 2).Budowa pompowni hydroforowej w miejscowości Styków o zakresie rzeczowym: -budowa i montaż zbiorników wody wody o poj. 5O m3 - 2 szt -montaż hydroforni kontenerowej 2,5m x 4 m z kompletnym wyposażeniem - 1 kpl -wykonanie ogrodzenia - 91 mb -wykonanie przyłącza energii elektrycznej - 1 kpl -roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl 3)Modernizacja SUW w Przewrotnem o zakresie rzeczowym: -wymiana istniejących rurociągów na rury ze sali nierdzewnej - 1 kpl -układ napowietrzający - 1kpl -układ filtracyjny - 6 kpl -układ dmuchaw - 1 kpl -monitoring SUW i sieci -1 kpl -zestaw dozownika pH - 2 kpl -zestaw sprężarki ze zbiornikiem 200l -2.2 kW - 1 kpl -wodomierz - 3 kpl -łącznik amortyzacyjny - 2 szt -szafa pneumatyczna - 1 kpl -szafa technologiczna - 1 kpl -osuszacz powietrza - 3 kpl -zestaw pompowy - 1 kpl -agregat prądotwórczy 200kVA - 1 szt -roboty towarzyszące - 1 kpl 4)Modernizacja SUW w Rudnej Małej o zakresie rzeczowym: -wymiana istniejących rurociągów na rury ze sali nierdzewnej - 1 kpl -układ napowietrzający - 1kpl -układ filtracyjny - 3 kpl -układ dmuchaw - 1 kpl -monitoring SUW -1 kpl -zestaw dozownika pH - 2 kpl -zestaw sprężarki ze zbiornikiem 250l -2.2 kW - 1 kpl -wodomierz - 3 kpl -łącznik amortyzacyjny - 2 szt -szafa pneumatyczna - 1 kpl -szafa technologiczna - 1 kpl -osuszacz powietrza - 3 kpl -zestaw pompowy - 1 kpl -agregat prądotwórczy 40kVA - 1 szt -roboty towarzyszące 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji Projektowej. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót, Umowie, Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ lub w załącznikach przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie nazw lub znaków towarowych - to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających, że zastosowane rozwiązania, materiały lub urządzenia są równoważne do określonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji proponowanych rozwiązań zamiennych lub odrzuceniu oferty z powodu braku spełnienia wymagań zamawiającego. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały zamienne do oferty załączy dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta że proponowane urządzenie spełnia wymagania zamawiającego do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia. Nie dopuszcza się zastosowania rozwiązań zamiennych bez akceptacji zamawiającego i jednostki projektowej. Oferent uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia, uzgodnienia, zmiany projektów wynikające ze zmiany na urządzenia lub rozwiązania zamienne, w tym poniesie wszelkie koszty wynikające ze wszystkich zmian. Zamawiający wymaga aby w przypadku stosowania materiałów i urządzeń zamiennych zostały spełnione minimalne warunki: - filtracji dwustopniowej prowadzonej na oddzielnych stopniach filtracji t.j. oddzielnie 3 szt. zbiorników filtracyjnych z przeznaczeniem do usuwania Fe a następnie oddzielne 3 szt. zbiorników filtracyjnych przeznaczonych do usuwania Mn, w wykonaniu materiałowym i o parametrach technicznych i eksploatacyjnych urządzeń i warstw filtracyjnych równorzędnych do zaprojektowanych, - uzyskania efektu technologicznego, t.j. parametrów wody uzdatnionej określonej w aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, a ponadto zawartości manganu w wodzie uzdatnionej nie większej niż 0,020 mg/dm3przy maksymalnym obciążeniu hydraulicznym filtra. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego określono w Specyfikacjach Technicznych Przez pojęcie urządzeń i materiałów zamiennych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i/lub zgłoszeniem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego określenia typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia zamienne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Oferent przedstawiając rozwiązania zamienne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji oraz niezawodności działania. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszelkie roboty i czynności z nimi związane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie instalacji wodociągowej oraz jak najmniejszą uciążliwość dla odbiorów wody a wyłączenia dopływu wody z SUW do sieci będą dokonywane na czas niezbędny do wykonywania przełączeń lub niezbędnych robót instalacyjnych i mogą odbywać się w godzinach: od godz. 10.00 do godz.14.00 i godzinach nocnych od godz. 23.00 do godz. 5.00. W trakcie wyłączeń dopływu wody z SUW Zamawiający zapewni odbiorcom dostawę zastępczą wody, której kosztami obciążany będzie Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.30-5, 45.25.21.26-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inżynieria Rzeszów S.A., ul. Podkarpacka 59A, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1801332,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 2934780,00
-
Oferta z najniższą ceną: 2934780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2934780,00
-
Waluta: PLN.