Pracuj u nas 

data publikacji: 11-10-2024 | 12:44data ostatniej modyfikacji: 11-10-2024 | 12:50Wprowadził: Admin
Nabór na stanowisko urzędnicze "Radca prawny"11 października 2024

Głogów Małopolski, dnia 10 października 2024 roku

 

 

BURMISTRZ GŁOGOWA MAŁOPOLSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Radca prawny

(nazwa stanowiska pracy)

 

O ww. stanowisko może ubiegać się osoba spełniająca następujące wymagania:

1.  Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
  5. posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego prawniczego;
  6. wpis na listę Radców Prawnych;
  7. minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego w charakterze radcy prawnego.

2.  Wymagania dodatkowe:

  1. dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych oraz programów prawniczych (LEX, LEGALIS)
  2. znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  3. znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego i Kodeksu postepowania cywilnego oraz Ustawy prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
  4. znajomość przepisów ustawy o Radcach prawnych
  5. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
  6. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  7. znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
  8. znajomość przepisów ustawy ordyncja podatkowa,
  9. umiejętność pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność,
  10.  doświadczenie w reprezentacji jednostek organizacyjnych przed sądami.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Opiniowanie pod względem formalno-prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych organów Gminy (zarządzenia Burmistrza, uchwały Rady Miejskiej),
  2. Udział w charakterze opiniodawczo-doradczym w sesjach Rady Miejskiej,
  3. Udzielanie opinii, porad prawnych i wyjaśnień na potrzeby Rady Miejskiej, Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, kierowników referatów i pracowników merytorycznych Urzędu w sprawie obowiązującego stanu prawnego.
  4. Uczestniczenie w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę.
  5. Sprawdzanie pod względem formalno-prawnym umów i porozumień zawieranych przez Gminę, a także projektów decyzji administracyjnych i dokumentacji przetargowej.
  6. Wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami.
  7. Sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Gminy.

 

4.   Warunki pracy:

    1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,

    2. praca przy komputerze powyżej 4 godziny dzienne,

    3. praca na miejscu – w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,

    4. możliwe wyjazdy służbowe,

    5. pakiet socjalny.

 

5.   Wymagane dokumenty:

a)  list motywacyjny,

b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrud­nienie,

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g)  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
lub doręczone listownie w terminie do dnia 21 października 2024 roku do godz. 16.30 pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim, 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1, pok. 1 (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
 „Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim – Radca prawny ”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:

  • I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap – test kwalifikacyjny,
  • III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego odrębnym zarządzeniem.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,   ul. Rynek 1.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail.

Jednocześnie Burmistrz Głogowa Małopolskiego zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury naboru bez wyłonienia kandydata.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

6. Dodatkowe informacje.

  1. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
  2. Informacji o konkursie udziela:

główny specjalista ds. kadr i płac– tel. 17/7897017,

3. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim z siedzibą ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, reprezentowany przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j.:Dz. U. z 2023 r. poz.1465 ze zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j: Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 44) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.

 

 

                                                                                             

Głogów Małopolski, dnia 10 października 2024 r.

 

 Burmistrz Głogowa Małopolskiego

 

 

 

 Załączniki:

  1. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na stanowisko: Radca prawny

 

Liczba odwiedzin: 476606

Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim
tel. +48 17 789 7000
e-mail umig@glogow-mlp.pl
www.glogow-mlp.pl