Pracuj u nas 

data publikacji: 10-07-2024 | 08:04data ostatniej modyfikacji: 10-07-2024 | 08:12Wprowadził: Admin
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze "Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej i Promocji "10 lipca 2024

BURMISTRZ GŁOGOWA MAŁOPOLSKIEGO OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

O ww. stanowisko może ubiegać się osoba spełniająca następujące wymagania:

 

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych,

3) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe (preferowane: dziennikarstwo, zarządzanie i marketing),

6) co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,
  2. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  3. umiejętność podejmowania decyzji,
  4. umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
  5. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
  6. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
  7. dyspozycyjność,
  8. bardzo dobra organizacja czasu pracy.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Kierowanie i planowanie bieżącej działalności Referatu.
  2. Nadzór nad terminowością i sposobem załatwiania spraw przez pracowników Referatu.
  3. Współpraca z referatami urzędu i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie promocji gminy.
  4. Koordynowanie działań promocyjno - informacyjnych w tym prowadzenie strony internetowej Gminy i profilu na portalu Facebook oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku gminy, poprzez:
  1. działania z zakresu public relations,
  2. prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony internetowej www.glogow-mlp.pl,
  3. nadzór merytoryczny i bieżąca aktualizacja profilu gminy w mediach społecznościowych,
  4. przygotowywanie publikacji i materiałów promocyjnych dotyczących gminy,
  5. organizację spotkań prezentujących problematykę i osiągnięcia Gminy,
  6. zarządzanie marką gminy;
  7. przygotowanie kampanii i akcji promujących gminę.
  1. Organizacja konkursów promujących gminę oraz wydarzeń z udziałem gminy
    w przedsięwzięciach promocyjnych w kraju i za granicą.
  2. Ocena zasadności objęcia wydarzenia Honorowym Patronatem Burmistrza.
  3. Prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy, współpraca z podmiotami opracowującymi monografie, foldery, wydawnictwa promocyjne i inne materiały o gminie.
  4. Organizacja uroczystości „Głogowianin Roku”, koordynacja organizacji festiwali
    i konkursów,  szkolnych imprez kulturalno-oświatowych oraz innych przedsięwzięć, których organizacja następuje z inicjatywy gminy.
  5. Przygotowywanie listów okolicznościowych, zaproszeń, życzeń, podziękowań.
  6.  Prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych i ich dystrybucja.
  7. Współpraca z miastami partnerskimi.
  8.  Opracowywanie rocznego kalendarza imprez kulturalnych, sportowo-rekreacyjnych
    i turystycznych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi gminy i stowarzyszeniami oraz nadzorowanie jego realizacji.
  9. Współpraca z Miejsko Gminnym Domem Kultury, placówkami oświatowymi przy organizacji wydarzeń i imprez z udziałem burmistrza.
  10. Współpraca Referatem Ośrodka Sportu i Rekreacji, z klubami sportowymi
    i stowarzyszeniami przy organizacji wydarzeń i eventów sportowych z udziałem burmistrza.
  11.  Organizacja procesu Budżetu Obywatelskiego.
  12.  Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie określonym ustawą
    o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym czynności związane
    z udzielaniem dotacji na zadania publiczne, rozliczaniem i nadzorowaniem realizacji dotowanych zadań publicznych.
  13. Opracowanie, wdrażanie i monitoring realizacji rocznego programu współpracy
    z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, zgodnie z ustawą
    o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz przygotowywanie sprawozdawczości z ww programu.

 

4.   Warunki pracy:

    1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,

    2. praca przy komputerze powyżej 4 godziny dzienne,

    3. praca na miejscu – w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,

    4. możliwe wyjazdy służbowe,

    5. pakiet socjalny.

 

5.   Wymagane dokumenty:

a)  list motywacyjny,

b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrud­nienie,

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g)  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
lub doręczone listownie w terminie do dnia 22 lipca 2024 roku do godz. 16.30 pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim, 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1, pok. 1 (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
 „Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim – Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej i Promocji ”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:

  • I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap – test kwalifikacyjny,
  • III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego odrębnym zarządzeniem.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,   ul. Rynek 1.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail.

Jednocześnie Burmistrz Głogowa Małopolskiego zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury naboru bez wyłonienia kandydata.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

6. Dodatkowe informacje.

  1. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
  2. Informacji o konkursie udziela:

Bożena Rębisz – główny specjalista ds. kadr i płac– tel. 17/7897017,

3.Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim z siedzibą ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, reprezentowany przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm. ), i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j.:Dz. U. z 2023 r. poz.1465) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j: Dz. U.  z 2022 r., poz. 530 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 44) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.

 

 Burmistrz Głogowa Małopolskiego

 

 

 Załączniki:

  1. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na stanowisko: Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej i Promocji.

 

Liczba odwiedzin: 470015

Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim
tel. +48 17 789 7000
e-mail umig@glogow-mlp.pl
www.glogow-mlp.pl