BURMISTRZ GŁOGOWA MAŁOPOLSKIEGO OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
(nazwa stanowiska pracy)
O ww. stanowisko może ubiegać się osoba spełniająca następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe (preferowane: dziennikarstwo, zarządzanie i marketing),
6) co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
- dyspozycyjność,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie i planowanie bieżącej działalności Referatu.
- Nadzór nad terminowością i sposobem załatwiania spraw przez pracowników Referatu.
- Współpraca z referatami urzędu i innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie promocji gminy.
- Koordynowanie działań promocyjno - informacyjnych w tym prowadzenie strony internetowej Gminy i profilu na portalu Facebook oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku gminy, poprzez:
- działania z zakresu public relations,
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony internetowej www.glogow-mlp.pl,
- nadzór merytoryczny i bieżąca aktualizacja profilu gminy w mediach społecznościowych,
- przygotowywanie publikacji i materiałów promocyjnych dotyczących gminy,
- organizację spotkań prezentujących problematykę i osiągnięcia Gminy,
- zarządzanie marką gminy;
- przygotowanie kampanii i akcji promujących gminę.
- Organizacja konkursów promujących gminę oraz wydarzeń z udziałem gminy
w przedsięwzięciach promocyjnych w kraju i za granicą.
- Ocena zasadności objęcia wydarzenia Honorowym Patronatem Burmistrza.
- Prowadzenie spraw z zakresu promocji gminy, współpraca z podmiotami opracowującymi monografie, foldery, wydawnictwa promocyjne i inne materiały o gminie.
- Organizacja uroczystości „Głogowianin Roku”, koordynacja organizacji festiwali
i konkursów, szkolnych imprez kulturalno-oświatowych oraz innych przedsięwzięć, których organizacja następuje z inicjatywy gminy.
- Przygotowywanie listów okolicznościowych, zaproszeń, życzeń, podziękowań.
- Prowadzenie ewidencji materiałów promocyjnych i ich dystrybucja.
- Współpraca z miastami partnerskimi.
- Opracowywanie rocznego kalendarza imprez kulturalnych, sportowo-rekreacyjnych
i turystycznych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi gminy i stowarzyszeniami oraz nadzorowanie jego realizacji.
- Współpraca z Miejsko Gminnym Domem Kultury, placówkami oświatowymi przy organizacji wydarzeń i imprez z udziałem burmistrza.
- Współpraca Referatem Ośrodka Sportu i Rekreacji, z klubami sportowymi
i stowarzyszeniami przy organizacji wydarzeń i eventów sportowych z udziałem burmistrza.
- Organizacja procesu Budżetu Obywatelskiego.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie określonym ustawą
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w tym czynności związane
z udzielaniem dotacji na zadania publiczne, rozliczaniem i nadzorowaniem realizacji dotowanych zadań publicznych.
- Opracowanie, wdrażanie i monitoring realizacji rocznego programu współpracy
z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, zgodnie z ustawą
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz przygotowywanie sprawozdawczości z ww programu.
4. Warunki pracy:
1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,
2. praca przy komputerze powyżej 4 godziny dzienne,
3. praca na miejscu – w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,
4. możliwe wyjazdy służbowe,
5. pakiet socjalny.
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
lub doręczone listownie w terminie do dnia 22 lipca 2024 roku do godz. 16.30 pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim, 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1, pok. 1 (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim – Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej i Promocji ”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
- I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
- II etap – test kwalifikacyjny,
- III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego odrębnym zarządzeniem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 1.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail.
Jednocześnie Burmistrz Głogowa Małopolskiego zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury naboru bez wyłonienia kandydata.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Dodatkowe informacje.
- Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
- Informacji o konkursie udziela:
Bożena Rębisz – główny specjalista ds. kadr i płac– tel. 17/7897017,
3.Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim z siedzibą ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, reprezentowany przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm. ), i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j.:Dz. U. z 2023 r. poz.1465) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j: Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 44) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.
Burmistrz Głogowa Małopolskiego
Załączniki:
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na stanowisko: Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej i Promocji.
|