Pracuj u nas
Głogów Małopolski, dnia 15 maja 2024 roku BURMISTRZ GŁOGOWA MAŁOPOLSKIEGO OGŁASZA NABÓR
Sekretarz Gminy (nazwa stanowiska pracy)
O ww. stanowisko może ubiegać się osoba spełniająca następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych. 2) obywatelstwo polskie, 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych, 4) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia, 6) wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie), 7) prawo jazdy kat. B, 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań, 2) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, 3) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych, 4) umiejętność podejmowania decyzji, 5) umiejętność praktycznego stosowania przepisów, 6) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, 7) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych, 8) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista; 9) dyspozycyjność, 10) bardzo dobra organizacja czasu pracy, 11) znajomość struktury urzędu oraz specyfiki gminy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
4. Warunki pracy: 1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, 2. praca przy komputerze powyżej 4 godziny dzienne, 3. praca na miejscu – w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim, 4. możliwe wyjazdy służbowe, 5. pakiet socjalny.
5. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego odrębnym zarządzeniem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 1. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail. Jednocześnie Burmistrz Głogowa Małopolskiego zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury naboru bez wyłonienia kandydata.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Dodatkowe informacje. 1. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej. Bożena Rębisz – główny specjalista ds. kadr i płac– tel. 17/7897017, 3. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. 4. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim z siedzibą ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, reprezentowany przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530), i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j.:Dz. U. z 2023 r. poz.1465) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j: Dz. U. z 2022 r., poz. 530), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiuób niepełnosprawnych (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 44) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.
Głogów Małopolski, dnia 15 maja 2024 r. Burmistrz Głogowa Małopolskiego
Załączniki:
|
