Pracuj u nas 

data publikacji: 15-05-2024 | 15:22data ostatniej modyfikacji: 15-05-2024 | 15:43Wprowadził: Admin
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - "Sekretarz Gminy"15 maja 2024

 

           Głogów Małopolski, dnia 15 maja 2024 roku

BURMISTRZ GŁOGOWA MAŁOPOLSKIEGO OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Sekretarz Gminy

(nazwa stanowiska pracy)

 

O ww. stanowisko może ubiegać się osoba spełniająca następujące wymagania:

 

1. Wymagania niezbędne:

 

1) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

2) obywatelstwo polskie,

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych,

4) niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie),

7) prawo jazdy kat. B,

8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

1) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,

2) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

3) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych,

4) umiejętność podejmowania decyzji,

5) umiejętność praktycznego stosowania przepisów,

6) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

7) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,

8) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;

9) dyspozycyjność,

10) bardzo dobra organizacja czasu pracy,

11) znajomość struktury urzędu oraz specyfiki gminy.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu.
  2. Zapewnienie sprawnej obsługi obywateli przez Urząd.
  3. Zapewnienie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz właściwego obiegu informacji w Urzędzie.
  4. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne.
  6. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i dyscypliną pracy.
  7. Nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli.
  8. Organizowanie właściwych warunków funkcjonowania Urzędu, tj. warunków pracy, zabezpieczenia budynku i mienia znajdującego się w budynku.
  9. Nadzór, koordynowanie i opracowywanie projektów oraz zmian uchwał Rady Miejskiej, Statutu Gminy, statutów sołectw, zarządzeń Burmistrza w zakresie organizacji Urzędu.
  10. Nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów tworzenia aktów prawnych w Urzędzie.
  11. Koordynowanie zadań w zakresie współpracy Burmistrza z Radą.
  12. Organizowanie systemu kontroli zarządczej oraz sprawowanie ogólnego nadzoru nad skutecznością wdrożenia i działania tego systemu, a także nad prawidłowością wykorzystania sygnałów pochodzących z prowadzonych działań kontrolnych.
  13. Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza.
  14. Składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw.
  15. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków: prowadzenie rejestru skarg i dokumentów związanych z ich załatwieniem.
  16. Udzielanie informacji dotyczących Gminy, w zakresie ustalonym przez Burmistrza.
  17. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami.
  18. Kierowanie komórkami organizacyjnymi wskazanymi przez Burmistrza.
  19. Podejmowanie czynności kierownika urzędu pod nieobecność Burmistrza i z-cy Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza i z-cę Burmistrza.  

 

 

4.   Warunki pracy:

    1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,

    2. praca przy komputerze powyżej 4 godziny dzienne,

    3. praca na miejscu – w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,

    4. możliwe wyjazdy służbowe,

    5. pakiet socjalny.

 

5.   Wymagane dokumenty:

a)  list motywacyjny,

b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrud­nienie,

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g)  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście
lub doręczone listownie w terminie do dnia 27 maja 2024 roku do godz. 16.30 pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim, 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1, pok. 1 (sekretariat) w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
 „Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim – Sekretarz gminy”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).

 

Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:

  • I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap – test kwalifikacyjny,
  • III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego odrębnym zarządzeniem.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim,   ul. Rynek 1.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail.

Jednocześnie Burmistrz Głogowa Małopolskiego zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury naboru bez wyłonienia kandydata.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

6. Dodatkowe informacje.

1. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
2. Informacji o konkursie udziela:

   Bożena Rębisz – główny specjalista ds. kadr i płac– tel. 17/7897017,

3. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

4. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim z siedzibą ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, reprezentowany przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530), i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j.:Dz. U. z 2023 r. poz.1465) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j: Dz. U. z 2022 r., poz. 530), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiuób niepełnosprawnych (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 44) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.

 

 

 

 

                                                                                             

 

Głogów Małopolski, dnia 15 maja 2024 r.

 Burmistrz Głogowa Małopolskiego

 

 

 Załączniki:

  1. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na stanowisko: Sekretarz Gminy

 

Liczba odwiedzin: 488152

Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim
tel. +48 17 789 7000
e-mail umig@glogow-mlp.pl
www.glogow-mlp.pl