Pracuj u nas 

data publikacji: 21-10-2022 | 10:02data ostatniej modyfikacji: 21-10-2022 | 10:07
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: audytor wewnętrzny21 października 2022

BURMISTRZ GŁOGOWA MAŁOPOLSKIEGO

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Audytor wewnętrzny

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. wykształcenie wyższe;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  3. uprawnienia biegłego rewidenta,
  4.  
  5. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacja czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. 2022, poz. 813); nadzorowanie lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623).
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa:

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,

- ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych;

2)wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego, w tym:

a)rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (Dz. U. z 2018 r. poz. 506)

b)znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28);

  1. znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84)
  1. umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;
  2. komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  3. obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
  4. zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
  5. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;
  6. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  7. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie i w podległych jednostkach organizacyjnych w odniesieniu do realizowanych  celów i zadań, a w szczególności:
  1. dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności i efektywności;
  2. czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Urzędu i podległych jednostek organizacyjnych w zakresie ich działalności;
  1. Przedstawianie Burmistrzowi planu audytu oraz sprawozdania z wykonania audytu;
  2. Realizacja zadań audytowych zgodnie z zatwierdzonym planem audytu wewnętrznego;
  3. W przypadku wystąpienia nowych ryzyk lub też zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych w uzgodnieniu z Burmistrzem;
  4. Wykonywanie czynności doradczych na wniosek Burmistrza lub z własnej inicjatywy;
  5. Współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami kontrolnymi;
  6. Opiniowanie na wniosek zainteresowanych wdrażanych w Urzędzie procedur.

 

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.
  2. Curriculum Vitae - własnoręcznie podpisany wraz z oświadczeniem o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji”.
  3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje.
  5. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata.
  6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 530.
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
  10. Ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców.
  11. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Termin, sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

  • Oferty w zaklejonej kopercie z napisem „Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego Urzędu Miejskiego w Głogowie Małoposkim” należy przesyłać na adres:

Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski

lub dostarczyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim, Rynek 1,  pok. nr 1 (parter).

  • Nieprzekraczalny termin składania ofert – 22 listopada 2022 r. godz. 15.30.

Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim.

Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:

  • I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,
  • II etap – test kwalifikacyjny,
  • III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez Komisję Rekrutacyjną powołaną przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego odrębnym zarządzeniem.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego - Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 1.

O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą e-mail.

Jednocześnie Burmistrz Głogowa Małopolskiego zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury naboru bez wyłonienia kandydata.

 

           

Informacje dodatkowe:

  1. Przez złożenie dokumentów uczestnik konkursu wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
  2. Informacji o konkursie udziela:
  • kwestie organizacyjne:

Bożena Rębisz – główny specjalista ds. kadr i płac – tel. 17/7897017,

  • kwestie merytoryczne: Remigiusz Wzorek – Sekretarz – tel. 17/7897010,

3.Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydata, który w drodze konkursu zostanie zatrudniony na stanowisku audytora wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zostaną wpięte do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim z siedzibą ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, reprezentowany przez Burmistrza Głogowa Małopolskiego. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022, poz. 530), i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (t.j.:Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j: Dz. U. z 2022 r., poz. 530), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 573) oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.

 

Warunki pracy:

  1. Zatrudnienie w wymiarze 1/4 etatu w Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2022r., poz. 530).
  2. Główna część pracy wykonywana jest na terenie Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim: pomieszczenia biurowe, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe – schody. Praca częściowo w terenie, poza Urzędem, w tym w siedzibach jednostek organizacyjnych. Z pracą związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z innymi instytucjami. Środki pracy: komputer z drukarką, laptop, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.
  3. Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne: praca lekka pod względem obciążenia fizycznego, nie wymagająca szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia; wymagane są podstawowe badania lekarskie; wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym oraz odporność na stres.
  4. Pakiet socjalny.

 

 

Głogów Małopolski, dnia 20 października 2022 r.

 Burmistrz Głogowa Małopolskiego

 

 

 

 Załączniki:

  1. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy na stanowisko: Audytor wewnętrzny.
Liczba odwiedzin: 491768

Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim
tel. +48 17 789 7000
e-mail umig@glogow-mlp.pl
www.glogow-mlp.pl