Rejestr zmian
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkód w środowisku Celowego Związku Gmin CZG -12 w Długoszynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.czg12.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Związek międzygminny
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.ires.pl/czg
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.ires.pl/czg
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe
Adres:
Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkód w środowisku Celowego Związku Gmin CZG -12 w Długoszynie
Numer referencyjny: CZG-12/UBEZP/2017/01
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku „A” do SIWZ. 3. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: - Zadanie Nr 1 - ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne. - Zadanie Nr 2 - ubezpieczenie szkód w środowisku.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-10
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej , zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej , zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 5
Maksymalna liczba wykonawców 14
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust 1 pzp od 2 do 6, a także w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy i zasad wykonania zamówienia; b) zmian wielkości ubezpieczonego mienia – zarówno cenowych jak i ilościowych; c) konieczności uzupełnienia sum ubezpieczenia i limitów po wypłacie odszkodowań; d) obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych o podobnym charakterze; e) zmian przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ; f) zmian korzystnych dla Zamawiającego dokonanych w treści OWU w zakresie w jakim mają one zastosowanie do niniejszej umowy; Zmiany, o których mowa w punkcie 23.2. SIWZ dokonywane będą z zachowaniem ustalonych w ofercie stawek ubezpieczeniowych oraz sposobu obliczenia składki przez cały okres obowiązywania umowy. Powyższa zasada stosowana będzie również do wszelkich rozliczeń związanych z zawartymi umowami ubezpieczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | ZADANIE NR 1 – UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE – ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności lub posiadania mienia, ubezpieczenia komunikacyjne. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 1 składa się z następujących zakresów: Zakres 1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk Zakres 2. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii i uszkodzeń Zakres 3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego do wszystkich ryzyk Zakres 4. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych Zakres 5 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zakres 6. Obowiązkowe ubezpieczeni OC pojazdów mechanicznych Zakres 7. Ubezpieczenie auto casco Zakres 8. Ubezpieczenie NW kierowców i pasażerów Zakres 9. Ubezpieczenie assistance
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
klauzule fakultatywne | 20,00 |
klauzule serwisu posprzedażowego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | ZADANIE NR 2 – UBEZPIECZENIA SZKÓD W ŚRODOWISKU |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj działalności objętej ubezpieczeniem – opis działalności został określony w załączniku Nr 4 do SIWZ. I. Ubezpieczenie szkód w środowisku Podstawa prawna: * Dyrektywa europejska nr 24/35/WE z dnia 21.04.2004r. * Ustawa o zapobieganiu i naprawie szkód w środowisku z dnia 13.04.2007r. 1) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje szkody z tytułu zanieczyszczenia środowiska powstałe na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wynikłe z emisji, wycieku lub innej formy przedostania się do powietrza, wody lub gruntu jakichkolwiek substancji niebezpiecznych. W ramach ubezpieczenia Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za: • Działania naprawcze rozumiane jako wszelkie działania podejmowane w celu naprawy lub zastąpienia w równoważny sposób elementów przyrodniczych lub ich funkcji, które uległy szkodzie w środowisku, w szczególności oczyszczanie gleby i wody, przywracanie naturalnego ukształtowania terenu, zalesianie, zadrzewianie lub tworzenie skupień roślinności, reintrodukcję zniszczonych gatunków, prowadzące do usunięcia zagrożenia dla zdrowia ludzi oraz przywracanie równowagi przyrodniczej i walorów krajobrazowych na danym terenie. • Działania zapobiegawcze rozumiane jako działania podejmowane w związku z bezpośrednim zagrożeniem szkodą w środowisku, w celu zapobieżenia szkodzie lub zmniejszenia szkody, w szczególności wyeliminowanie lub ograniczenie emisji. • Uzasadnione koszty powiadomienia władz samorządowych o powstałym zdarzeniu. 2) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje także roszczenia o wyginięcie gatunków roślin, ptaków oraz roszczenia związane z działaniami naprawczymi lub zapobiegawczymi podjętymi przez jednostki samorządowe, osoby fizyczne, firmy. 3) Ubezpieczenie obejmuje również szkody, których przyczyna zaistniała przed zawarciem ochrony ubezpieczeniowej. 4) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również szkody będące następstwem normalnej pracy zakładu 5) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zdarzenia nagłe, a także działania powolne i zanieczyszczenia historyczne. 6) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje także roszczenia osób trzecich z tytułu uszkodzenia ciała, szkód w mieniu, w tym korzyści które poszkodowany mógłby osiągnąć będące następstwem szkód, powstałych w wyniku stanu zanieczyszczenia środowiska.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
klauzule fakultatywne | 20,00 |
klauzule serwisu posprzedażowego | 20,00 |
DOKUMENTY DO POBRANIA:
UWAGA!
- Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 6 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 7 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- SIWZ na ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkód w środowisku Celowego Związku Gmin CZG -12 w Długoszynie
- ZAŁĄCZNIK A DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zalacznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty ostatecznej - Zadanie Nr I
- Zalacznik nr 1a do SIWZ - Formularz oferty ostatecznej - Zadanie Nr II
- Załącznik nr 2 do SIWZ - OPIS SZKODOWOŚCI
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Kopia pełnomocnictwa brokerskiego
- Załącznik nr 4 do SIWZ - opis ryzyka do szkód w środowisku - Zadanie nr II
- Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz budynków
- Załącznik nr 6 do SIWZ - Wniosek ubezpieczeniowy
- Załącznik nr 7 do SIWZ - Rodzaje i ilości odpadów wytwarzanych przez ZUOK w Długoszynie oraz sposoby ich zagospodarowanie - Zadanie nr II
- Załącznik nr 8 do SIWZ - Kwestionariusz oceny ryzyka dla sprzętu elektronicznego
- Załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz pojazdów
- Załącznik nr 10 do SIWZ - Wykaz pojazdów nie podlegających rejestracji
- Załącznik nr 11 do SIWZ - Wykaz sprzętu elektronicznego
- Załącznik nr 12 do SIWZ - Wykaz środków trwałych
- Załącznik nr 13 do SIWZ - Wzór umowy dla Zadania Nr I
- Załącznik nr 13a do SIWZ - Wzór umowy dla Zadania Nr II