Rejestr zmian 

Treść archiwalna z dnia: 2005-05-13 11:35:06ZAMÓWIENIA PUBLICZNEOgłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę oleju napędowego dla Celowego Związku Gmin CZG-12 - 2005-05-13

 

Celowy Związek Gmin CZG-12

Długoszyn 80

69-200 Sulęcin

ogłasza

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę oleju

napędowego dla Celowego Związku Gmin CZG-12.

 


  1. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA


Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 60.000 EURO – art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004 roku).


  1. OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH

          WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, A TAKŻE JEJ CENĘ, JEŻELI JEJ

          UDOSTĘPNIENIE JEST ODPŁATNE

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać na pisemny wniosek złożony faksem (+48957559373) / osobiście:

  • w siedzibie zamawiającego t.j.: Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin,

  • pocztą – Zamawiający przekazuje Wykonawcy SIWZ nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie,

  • SIWZ przekazywana jest bezpłatnie


  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego w szacunkowej ilości 210.000 litrów przez okres 1 roku – z miejscem dostawy: Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin. Dostawa miesięczna będzie wynosić około 17.500 litrów, jednorazowa dostawa będzie wynosić 5.000 litrów. W okresie zimowym temperatura blokady filtra powinna wynosić -26 ºC, zaś w okresie letnim -5 ºC.

Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz wraz z każdą dostawą dostarczone winno być świadectwo jakości dostarczonej partii paliwa.
Podane w Formularzu Oferty ( Załącznik nr 1 dołączony do SIWZ) ilości oleju napędowego wynikają ze średniego zapotrzebowania rocznego i mogą nieznacznie ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
Termin realizacji cząstkowego zamówienia wynosi 1 dzień.

    4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 Przez okres 1 roku od dnia zawarcia umowy.


   5. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


   6. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

    7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Oferent winien wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)


   8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2   Prawa zamówień publicznych,                                                                     2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,  3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży paliw.


    9. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE

Cena oleju napędowego będzie każdorazowo określana w oparciu o notowania publikowane w piątkowym wydaniu Gazety Rzeczpospolita w dodatku „Ekonomia i Rynek” w tabeli Średnie ceny detaliczne paliw u dystrybutora za 1 litr minus upust podany przez oferenta.

      Upust cenowy – 100%


    10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać do dnia 12.07.2005 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego określonej w pkt. 1 SIWZ.                                Oferty złożone po tym terminie będą zwrócone składającym bez otwierania kopert/opakowań.


     11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


 

Powyższe ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11.05.2005 r.

 

 

Liczba odwiedzin: 184033

KLAUZULE INFORMACYJNE RODO

Klauzula informacyjna dotycząca realizacji usług w Celowym Związku Gmin CZG-12

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin,

2) kontakt z osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO):  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług: zagospodarowania odpadów dostarczonych do CZG-12 lub/i wynajmu kontenera - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego),

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

 

Klauzula informacyjna dla umów zleceń, umów o dzieło i umów z kontrahentami w Celowym Związku Gmin CZG-12

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin,

2) kontakt z osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO):  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego),

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas transmisji i rejestracji obrad Zgromadzenia Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin, tel. 95 755 9371, e-mail: czg12@kki.pl;
  • osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO) jest Karolina Filipek, tel.  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administ racja@czg12.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązku transmitowania i rejestracji obrad Zgromadzenia Związku za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk;
  • przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w celu wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, zgodnie z art. 11b i art. 20 ust. 1b Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • administrator danych przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie; tj. rejestracji i transmisja wizerunku i wypowiedzi z udziału w posiedzeniach Zgromadzenia Związku, niezbędnym do realizacji obowiązku prawnego, o którym mowa powyżej;
  • administrator może powierzyć Państwa dane podmiotom świadczącym usługi administratorowi na podstawie odrębnych umów – w zakresie udostępnienia środków technicznych do transmisji i rejestracji obrazu i dźwięku z posiedzeń Zgromadzenia Związku;
  • dane osobowe przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  • przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    a) prawo dostępu do treści Pani/Pana danych,

 b) prawo żądania ich sprostowania,

 c)  prawo żądania usunięcia danych, gdy:

     ;  - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem.

d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

 - osoby te kwestionują prawidłowość danych,

- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

  • przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowej.