PRZETARGI AKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Dostawa nowych przyczep kontenerowych dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie
Numer ogłoszenia: 333203 - 2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Celowy Związek Gmin CZG-12 , Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7559371, faks 095 7559373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg12.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych przyczep kontenerowych dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1. Część I - dostawa jednej nowej przyczepy kontenerowej z zawieszeniem mechanicznym zgodnej z normą DIN 30722. 2. Część II - dostawa jednej nowej przyczepy kontenerowej z zawieszeniem pneumatycznym zgodnej z normą DIN 30722. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I i II zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferent winien wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 01.12.2010 r. o godzinie 9:00. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na rachunek nr 26 1090 1115 0000 0000 1111 1537 Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Sulęcinie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w: a) pieniądzu - środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego, b) innej formie niż pieniądzu - dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny być załączone do złożonej w terminie oferty. 4. Zwrot i utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy- Załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Dostępność autoryzowanego serwisu - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1. obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, 2. wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, 3. zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, 4. zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ires.pl/czg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa jednej nowej przyczepy kontenerowej z zawieszeniem mechanicznym zgodnej z normą DIN 30722.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Dostępność autoryzowanego serwisu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednej nowej przyczepy kontenerowej z zawieszeniem pneumatycznym zgodnej z normą DIN 30722.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Dostępność autoryzowanego serwisu - 20
Treść wprowadziła: Karolina Filipek