PRZETARGI AKTUALNE
Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14.000 euro na sukcesywną dostawę nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie według tabeli nr 1, o której mowa w pkt. 2 SIWZ.
II. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym kryterium:
Kryterium cena: waga – 100%;
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Najniższa oferowana cena brutto
Cena=---------------------------------- x 100pkt
Cena brutto badanej oferty
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100.
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa 28.01.2010 r. o godz. 8:30.
IV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
V. WADIUM
-
VI. WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.3 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do osób fizycznych – Załącznik nr 3a do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty:
1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ;
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do osób fizycznych – Załącznik nr 3a do SIWZ.