PRZETARGI AKTUALNE
Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14.000 euro na zamknięcie i rekultywację składowiska odpadów komunalnych w Krześniczce gm. Witnica
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Krześniczce gm. Witnica.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
2.1.Rozebranie drogi tymczasowej.
2.2 Wywóz płyt drogowych poza obręb robót.
2.3 Roboty pomiarowe.
2.4 Przemieszczenie odpadów.
2.5 Zamontowanie 9 sztuk studni odgazowujących.
2.6 Formowanie nasypów.
2.7 Plantowanie nasypu.
2.8 Humusowanie z obsiewem.
<span style="\"color:black;" font-family:times="" new="" roman;="" font-size:12pt\"="">3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w: Projekcie technicznego sposobu zamknięcia składowiska odpadów komunalnych w Krześniczce gm. Witnica, opracowanym przez firmę ARCADIS EKOKONREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu – Załącznik nr 4 do SIWZ, w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w przedmiarze robót budowlanych - Załącznik nr 6 do SIWZ, stanowiących integralną część dokumentacji przetargowej.
II. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym kryterium:
Kryterium cena: waga – 100%;
2. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad:
Najniższa oferowana cena brutto
Cena=---------------------------------- x 100pkt
Cena brutto badanej oferty
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100.
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa 04.11.2009 r. o godz. 11:00.
IV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
V. WADIUM
1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.11.2009r. o godzinie 11:00.
3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na rachunek nr 26 1090 1115 0000 0000 1111 1537 Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Sulęcinie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku wniesienia wadium w: a) pieniądzu - środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego, b) innej formie niż pieniądzu - dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny być załączone do złożonej w terminie oferty.
VI. WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane (tj. rozpoczęte i zakończone), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł netto.
2.2 Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: (spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy należy dołączyć następujące dokumenty:
1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.5 Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych (tj. rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie - Załącznik nr 7 do SIWZ;
2.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Załącznik nr 8 do SIWZ;
2.2 a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
2.3 Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 9 do SIWZ;
2.3 a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
2.4 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty:
3.1 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 300.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.2 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania należy również dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Treść wprowadziła: Karolina Filipek