PRZETARGI AKTUALNE 

data publikacji: 14-10-2009 | 11:02data ostatniej modyfikacji: 28-10-2009 | 09:33
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę używanej ładowarki teleskopowej dla CZG-12 w Długoszynie 14 października 2009

Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14.000 euro na  dostawę używanej ładowarki teleskopowej dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej ładowarki teleskopowej dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.

2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.11.00-1

 

II. KRYTERIA OCENY OFERT 

1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

1.1 Kryterium: cena – waga 80%

a) Podstawę oceny stanowić będzie cena brutto za dostawę używanej ładowarki teleskopowej wymieniona w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ);

b) Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

 

             Najniższa oferowana cena brutto

Cena = ----------------------------------------------x 80 pkt

                Cena brutto badanej oferty

 

1.2 Kryterium: rok produkcji – waga 10%.

a) Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

                2008r. -  i powyżej  - 10 pkt.

                   2007r.                      -   5 pkt.

 

1.3  Kryterium: przebieg w mth – waga 10%.

a) Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

               od 0 do 600 mth               – 10 pkt

                  od 601 mth do 1000 mth –  5 pkt

   

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska, po zsumowaniu punktów za poszczególne kryteria najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.      

 III. TERMIN SKŁADANIA OFERT

 Termin składania ofert upływa 27.10.2009 r. o godz. 11:00.

       IV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.

         V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty podpisania umowy.

 

VI. WADIUM

 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.10.2009r. o godzinie 11:00.

3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na rachunek nr 26 1090 1115 0000 0000 1111 1537 Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Sulęcinie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

W przypadku wniesienia wadium w: a) pieniądzu - środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego, b) innej formie niż pieniądzu - dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny być załączone do złożonej w terminie oferty.

4. Wadium przetargowe stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego przed ryzykiem: - wycofania oferty przez Wykonawcę w czasie jej ważności, - odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie.

5. Zwrot i utrata wadium następuje zgodnie z art.46 Ustawy.

     VII. WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. 2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1.2 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. 2.3.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1. i w punkcie 1.4. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.1.3 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  • 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 1.3.Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3. SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

     

    Treść wprowadziła: Karolina Filipek

    Liczba odwiedzin: 169046

    KLAUZULE INFORMACYJNE RODO

    Klauzula informacyjna dotycząca realizacji usług w Celowym Związku Gmin CZG-12

    Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin,

    2) kontakt z osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO):  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl,

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług: zagospodarowania odpadów dostarczonych do CZG-12 lub/i wynajmu kontenera - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

    5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego),

    6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

     

    Klauzula informacyjna dla umów zleceń, umów o dzieło i umów z kontrahentami w Celowym Związku Gmin CZG-12

    Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin,

    2) kontakt z osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO):  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl,

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

    5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego),

    6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

     

    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas transmisji i rejestracji obrad Zgromadzenia Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin, tel. 95 755 9371, e-mail: czg12@kki.pl;
    • osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO) jest Karolina Filipek, tel.  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administ racja@czg12.pl;
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązku transmitowania i rejestracji obrad Zgromadzenia Związku za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk;
    • przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w celu wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, zgodnie z art. 11b i art. 20 ust. 1b Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
    • administrator danych przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie; tj. rejestracji i transmisja wizerunku i wypowiedzi z udziału w posiedzeniach Zgromadzenia Związku, niezbędnym do realizacji obowiązku prawnego, o którym mowa powyżej;
    • administrator może powierzyć Państwa dane podmiotom świadczącym usługi administratorowi na podstawie odrębnych umów – w zakresie udostępnienia środków technicznych do transmisji i rejestracji obrazu i dźwięku z posiedzeń Zgromadzenia Związku;
    • dane osobowe przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
    • przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
      a) prawo dostępu do treści Pani/Pana danych,

     b) prawo żądania ich sprostowania,

     c)  prawo żądania usunięcia danych, gdy:

         ;  - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem.

    d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

     - osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
    - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    • przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
    • Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
    • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowej.