PRZETARGI AKTUALNE
Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14.000 euro na dostawę używanej ładowarki teleskopowej dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej ładowarki teleskopowej dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.11.00-1
II. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:
1.1 Kryterium: cena – waga 80%
a) Podstawę oceny stanowić będzie cena brutto za dostawę używanej ładowarki teleskopowej wymieniona w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ);
b) Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Najniższa oferowana cena brutto
Cena = ----------------------------------------------x 80 pkt
Cena brutto badanej oferty
a) Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
2008r. - i powyżej - 10 pkt.
2007r. - 5 pkt.
1.3 Kryterium: przebieg w mth – waga 10%.
a) Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
od 0 do 600 mth – 10 pkt
od 601 mth do 1000 mth – 5 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska, po zsumowaniu punktów za poszczególne kryteria najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
III. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa 27.10.2009 r. o godz. 11:00.
IV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
VI. WADIUM
1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 27.10.2009r. o godzinie 11:00.
3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na rachunek nr 26 1090 1115 0000 0000 1111 1537 Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział w Sulęcinie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
W przypadku wniesienia wadium w: a) pieniądzu - środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego, b) innej formie niż pieniądzu - dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny być załączone do złożonej w terminie oferty.
4. Wadium przetargowe stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego przed ryzykiem: - wycofania oferty przez Wykonawcę w czasie jej ważności, - odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie.
5. Zwrot i utrata wadium następuje zgodnie z art.46 Ustawy.
VII. WARUNKI UDZIAŁU
1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. 2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1.2 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. 2.3.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1. i w punkcie 1.4. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.1.3 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 1.3.Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3. SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Treść wprowadziła: Karolina Filipek