PRZETARGI AKTUALNE 

data publikacji: 26-01-2009 | 10:47data ostatniej modyfikacji: 10-02-2009 | 14:41
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na sukcesywną dostawę nowych opon dla CZG-12 w Długoszynie 26 stycznia 2009

Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 14 000 euro na sukcesywną dostawę nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1). Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie w łącznej ilości 74 sztuk zgodnie z tabelą nr 1, znajdującą się w pkt 2 SIWZ. 2). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wahań ±10% ilości zakupu opon określonych w tabeli nr 1 w pkt 2 SIWZ. 3). Zakupione opony powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia zakupu. 4). Minimalny okres gwarancji na nowe opony ma wynosić 12 miesięcy. 5). W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia dojazd samochodu serwisowego, który dokona naprawy opon w siedzibie Zamawiającego. 6). Ilości opon zawarte w tabeli nr 1 w pkt 2 SIWZ dotyczą całego okresu wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ. 7). Poszczególne dostawy odbywać się będą zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie nie przekraczającym 3 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego za pomocą telefonu, faksu, bądź pisemnie. 8). Koszt transportu opon do Zamawiającego oraz koszt ich montażu ponosi Dostawca. 9). Miejsce dostawy: Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.

 

WARUNKI UDZIAŁU

1).Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2). Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 5.1.2 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. 2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 SIWZ ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.1.3 SIWZ. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.

2).Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

KRYTERIA OCENY OFERT

   

1) Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższym kryterium:

     Kryterium cena: waga – 100%;

2) Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 

                                     Najniższa oferowana cena brutto

                   Cena =   -----------------------------------------------  x 100 pkt

                                         Cena badanej oferty brutto

Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100.

 

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA dnia 10.02.2009r. o

godz. 10:00

 

MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Celowy Związek Gmin CZG-12, Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin.

 

 

 

Treść wprowadziła: Karolina Filipek

Liczba odwiedzin: 184033

KLAUZULE INFORMACYJNE RODO

Klauzula informacyjna dotycząca realizacji usług w Celowym Związku Gmin CZG-12

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin,

2) kontakt z osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO):  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług: zagospodarowania odpadów dostarczonych do CZG-12 lub/i wynajmu kontenera - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego),

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

 

Klauzula informacyjna dla umów zleceń, umów o dzieło i umów z kontrahentami w Celowym Związku Gmin CZG-12

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin,

2) kontakt z osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO):  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administracja@czg12.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego),

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych podczas transmisji i rejestracji obrad Zgromadzenia Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin CZG-12 z siedzibą w Długoszynie 80, 69-200 Sulęcin, tel. 95 755 9371, e-mail: czg12@kki.pl;
  • osobą wykonującą obowiązki wynikające z przepisów (RODO) jest Karolina Filipek, tel.  95 755 93 71 wew. 29, e-mail: administ racja@czg12.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji obowiązku transmitowania i rejestracji obrad Zgromadzenia Związku za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk;
  • przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w celu wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, zgodnie z art. 11b i art. 20 ust. 1b Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • administrator danych przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie; tj. rejestracji i transmisja wizerunku i wypowiedzi z udziału w posiedzeniach Zgromadzenia Związku, niezbędnym do realizacji obowiązku prawnego, o którym mowa powyżej;
  • administrator może powierzyć Państwa dane podmiotom świadczącym usługi administratorowi na podstawie odrębnych umów – w zakresie udostępnienia środków technicznych do transmisji i rejestracji obrazu i dźwięku z posiedzeń Zgromadzenia Związku;
  • dane osobowe przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  • przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    a) prawo dostępu do treści Pani/Pana danych,

 b) prawo żądania ich sprostowania,

 c)  prawo żądania usunięcia danych, gdy:

     ;  - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem.

d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

 - osoby te kwestionują prawidłowość danych,

- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

  • przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowej.